Sponsorfietstocht Stichting Nut Heerhugowaard

Op zaterdag 23 juni 2018 organiseert Stichting Nut Heerhugowaard in samenwerking met TC OMNISPORT voor het eerst een sponsorfietstocht in Heerhugowaard.

Fiets gezellig samen mee, met leden van jouw vereniging of stichting, en verdien tegelijkertijd geld voor jullie clubkas! Een mooie fietstocht van 30 kilometer door het polderlandschap rondom Heerhugowaard wordt uitgezet door TC OMNISPORT, met onderweg een stempelpost en verzorgingspost. Per meefietsend lid, die de gehele tocht heeft volbracht zal 30,- worden overgemaakt op de clubkasrekening, maximaal 10 leden dus 300,- per vereniging of stichting.

De fietstocht staat gepland op zaterdag 23 Juni 2018. De nieuwe wethoudersport Jan van der Starre zal het startschot geven. Zelf zal hij meefietsen voor het goede doel: Revas Showdown in Heerhugowaard.

Showdown is een snelle sport die oorspronkelijk ontwikkeld is voor mensen met een visuele beperking. Showdown wordt vaak vergeleken met tafeltennis voor blinden en slechtzienden.

Starten kan tussen 9.30 - 10.30 uur, vanaf tafeltennisvereniging DOV, Helena Nordheimland 5, 1705 LM Heerhugowaard. Je dient voor 13.30 uur weer te finishen en af te stempelen bij DOV.

Komt jullie non-profit vereniging of stichting uit Heerhugowaard en willen jullie de clubkas spekken? Meld uw vereniging of stichting aan voor de fietstocht via deze link!

De TC OMNISPORT en stichting NUT wenst jullie allen een gezellige en sportieve fietstocht!