PROJECTEN 2018
Een selectie uit het jaar 2018

Westlands Mannenkoor in Cool georganiseerd door Gouden Dagen Heerhugowaard

Het concert van het Westlands Mannenkoor was één groot succes! Met maar liefst 480 bezoekers was de zaal compleet uitverkocht. Het optreden van het koor, dat uit 120 mannen bestaat, was strak georganiseerd door Gouden Dagen Heerhugowaard en mede mogelijk gemaakt dankzij de sponsoring van Stichting NUT. Voormalig burgemeester van gemeente Heerhugowaard Han ter Heegde en huidige voorzitter van het landelijke bestuur van Gouden Dagen opende het concert met een mooie dankbetuiging aan Stichting NUT, Gouden Dagen, het Westlands Mannenkoor, de medewerkers van Cool en alle vrijwilligers die het concert met elkaar mogelijk hebben gemaakt.

Tennisvereniging Heerhugowaard zet de volgende stap in verduurzamen, mede mogelijk gemaakt door Stichting NUT!

De verlichting van de twee tennishallen bij TV Heerhugowaard was sterk verouderd en hoognodig aan vervanging toe.Voor het bestuur een goede gelegenheid om de duurzaamheid gedachte binnen de vereniging verder handen en voeten te geven. Na de kantine was dit een goed moment om ook de tennishallen van LED verlichting te voorzien. Alle TL armaturen met 480 buizen zijn vervangen door LED verlichting. Zonder financiële hulp was dit niet mogelijk geweest. De Stichting Nut die maatschappelijke doelen in Heerhugowaard ondersteunt, als grote sponsor en de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland zijn ons zeer ter wille geweest. Op vrijdag 9 maart hebben wij in bijzijn van Margot van der Kemp en Nico Klaver van de Stichting Nut, de Led verlichting officieel in gebruik genomen.

Brassica Musicals scoort voltreffer met Titanic de musical

Op 13,14 en 15 april heeft er in theater Cool een musicalweekend plaatsgevonden. De musical Titanic werd door Brassica Musicals opgevoerd.Eigenlijk is het een ondankbare taak om een verhaal te moeten vertellen waarvan iedereen de afloop al weet. Ook zij die geen film of musical hebben gezien. Dat de Titanic aan het eind van het verhaal zinkt kan geen verrassing zijn. Toch lukt het Brassica Musicals om het publiek van begin tot eind te boeien en mee te nemen in dit epische verhaal.Brassica gooit vocaal de trossen los met musical Titanic, mede mogelijk gemaakt dankzij de sponsoring van o.a. Stichting Nut.