Westlandsmannenkoor

Westlands Mannenkoor in Cool georganiseerd door Gouden Dagen Heerhugowaard

Het concert van het Westlands Mannenkoor was één groot succes! Met maar liefst 480 bezoekers was de zaal compleet uitverkocht. Het optreden van het koor, dat uit 120 mannen bestaat, was strak georganiseerd door Gouden Dagen Heerhugowaard en mede mogelijk gemaakt dankzij de sponsoring van Stichting NUT. Voormalig burgemeester van gemeente Heerhugowaard Han ter Heegde en huidige voorzitter van het landelijke bestuur van Gouden Dagen opende het concert met een mooie dankbetuiging aan Stichting NUT, Gouden Dagen, het Westlands Mannenkoor, de medewerkers van Cool en alle vrijwilligers die het concert met elkaar mogelijk hebben gemaakt.

Contact opnemen

Wilt u meer weten over onze ondersteuning of een aanvraag indienen voor een financiële bijdrage? Neem contact met ons op!